آخرین اخبار
کد مطلب: 80155
قهرمانان مشخص شدند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2923

عيسي حسني رييس اداره ورزش جوانان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار داشت، مسابقات فوتسال ادارات لردگان 20تيرماه 93 در سالن فجر لردگان آغازشد و در بازي فينال بين دو تيم سپاه ناحيه لردگان و اداره تعاون ، سپاه ناحيه لردگان توانست با نتيجه 7 بر 3 بر رقيب خود غلبه نمايد و مقام اول اين دوره از مسابقات را کسب کند.

FOTSAL 1

وي در ادامه گفت: تيم دانشگاه پيام نور لردگان در اين دوره مسابقات بعنوان تيم اخلاق انتخاب گرديد و در پايان به تيم هاي برتر کاپ و جوايزي اهداء گرديد.

حسني در خصوص، مسابقات روستايي و عشايري لردگان بيان داشت: اين دوره مسابقات با حضور 28 تيم در 22 تيرماه 93 در سالن تختي لردگان آغاز شد و ديروز در بازي فينال اين دوره مسابقات، دو تيم سادات و شهداي گمنام  با هم به رقابت پرداختند که تيم فوتسال شهداي گمنام موفق شد با نتيجه 5 بر 3  برحريف خود غلبه نمايد. و مقام اول اين دوره مسابقات را به خود اختصاص دهد .

رييس اداره ورزش جوانان شهرستان لردگان گفت: تيم روستاي چالبطان، به عنوان تيم اخلاق اين دوره مسابقات شناخته شد و آقايان نبي الله اميري و فردين ويسي دو بازيکن تيم شهداي گمنام به عنوان بازيکنان فني و اخلاق برگزيده شدند .

 FOTSAL 2

پايان خبر/ع

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس